Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Nellie - 14 november 2011 20:54

Kommer somna när som helst, men måste kolla på Two and a half men ! 

Just nu sitter jag och chattar med Frandsen och grejar med Iphonen ! Nu ska jag ta och fortsätta med det.

CHAOOO

Av Nellie - 14 november 2011 16:17

Hej,har precis fått en iphone 4 s ! Eller ja, jag betalar halva själv. Mamma kom hem förut med Iphonen och 2 sims ! Har beställt fodral till telefonen också och 4 andra sims, så nu ligger mitt konto på 0 faktist   Det finns ingen app för kontakter inlagd så ja, jag fattar inte så mycket av den än . Nu ska jag installera sims !


Inlägget låter skrytit, men jag är bara så jävla glad ! 

Av Nellie - 14 november 2011 12:28

Jag är hemma från skolan idag. Mår sämre. Ont överallt typ. Tycket faktist mycket synd om mig själv .  

Snart kommer mamma hem och lagar mat och sådant. Hon kommer också hem med några sims som hon har köpt (fast jag betalar dom) Typ alla sims 3 expansionpaket   Kommer nörda sönder ! Woohoo !


Nu ska jag fortsätta att ha ont i huvudet ( ni kommer typ; Ta en ipren för ii !!, Men det har jag redan gjort, så det så. Fast det hjälper inte)(Det blev en lång parantes det).  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards