Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Nellie - 5 november 2011 15:32

Hej, jag orkade inte blogga i går. 


I torsdags så hade jag teater, efter teatern väntade jag i en och en halv timme med simon och moa f på teatern, efter det gick jag på stan med Agnes, vi köpte ingenting. Sen när vi åkte buss hem blev vi sugna på donken så vi drog dit och tjockade oss, senare på kvällen drog vi hem till mig och tog det lungt typ.


I går så hade vi teater till fyra typ, efter det så cyklade jag,simon,moa och stina till stan, där målade vi i lekghörnan på expert,fikade och så åkte vi till en piercing affär, sen åkte vi lite random vägar i ghost town typ, sen följde vi stina hem, senare åkte vi till majåkerskolan och gungade på en såndära slänggunga, sen så åkte moa hem, så jag och simon va lite random och han åkte in i en stolpe . HAHAHAHHA.   


Ja det va väll typ deet, ses.


Vi ! Fast moa kom inte med D: 

 

Stolpen han cykla in i ...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards