Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Nellie - 2 november 2011 16:44

Jag har precis kommit hem från sibylla , vi drog dit efter teatern  


Teatern var okej, fast mycket mycket tråkigare än den brukar, vi spelade inte ens teater ? Vi får spela ut gåtor och va statister . 


Imorgon blir det teater och sedan stan med Agnes ! Woohoo ! 


Jag har också använt min kontokort för första gången ! iiihp !

Av Nellie - 2 november 2011 08:37

Godmorgon ! 


Idag ska jag spela teater i 5 timmar ,WOOHOOO !  Och efter kanske jag kan släpa med någon på stan,hehe  



Om ni undrar varför vi ser ut så ,så är det somsagt teater , och jag va mormor,för ett år sedan, utan blekt hår !

 

                                                     Jag är glad att jag blekte håret... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards