Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Nellie - 1 november 2011 22:30

Hay !  Jag köpte inget särskilt på stan, 2 suddigum och en penna, och så tjockade vi oss på donken ! Det var as många vi kände där (och sånna vi inte kände) som glodde sönder på oss för att vi skratta...HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA. 


Och mitt kontokort har kommit ! Woohoo !  


Förresten, jag ska "bara" köpa ett objektiv, jag väntar till jul med det andra   Jag behöver så mycket, fast ne, jag behöver det inte ,men ändå. 


Nu ska jag sova, jag ska upp tidigt till teatern i morgon , tagga !



Av Nellie - 1 november 2011 09:40

Jag har precis vaknat av att min katt stog på min mage och slickade mig i ansiktet. Haah. 


Idag så ska jag cykla till min syster Hanna och ge henne en kram, hon åker till Australien idag   

Senare efter det så ska jag åka till stan med Jakaw !  Kameran kanske har kommit hem från repareringen också ! Wuuhoo! 


Nu ska jag äta frukost och sedan hoppa in i duschen ! 


Glömm inte av frågestunden ! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards