Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nellie - 31 oktober 2011 18:11

Vi tog faktist några bilder till designen idag, kommer nog upp någon ny i veckan om den dära latmasken orkar skicka dom till mig..


Nu ska jag skutta fram till TV soffan. 

Av Nellie - 31 oktober 2011 10:42

Lelle är här :D 


Vi ska fotografera och fixa en design till mig !  

Det kanske kommer upp någon ny i morgon eller idag om bilderna blir bra. Jag måste installera photoshop på den här datorn också. Så ja . 


Glömm inte frågestunden nurå !


Tryck på bilden för att komma till Lizettes blogg !  

 

Av Nellie - 31 oktober 2011 09:20


 

Fråga vad ni vill ! Om fotografering, privat, om allt . Jag svarar på allt på onsdag !

Av Nellie - 30 oktober 2011 12:59

Ni klarar er i någon dag eller 2 utan bilder eller ? 

Har så tråkigt så att jag måste blogga ! 


Idag och i går har jag bara slappat , jag har faktist inte gjort något. Bara ätit godis , helt okej det med ! 

Nästa vecka blir det iallafall påfyllning i de nya kategorierna Bilder och Kamerautrustning ! 


Håll utkik nästa vecka, för då smäller det !  


Av Nellie - 29 oktober 2011 10:14

Hej , en fotoblogg utan bilder är lika med njet så jag börjar blogga nästa vecka igen när min kamera är hemma :)

Av Nellie - 28 oktober 2011 20:10

                                                    Ja, jag är en sann svenne och kollar idol.


Efter skolan idag drog jag och LELLE först till Elgiganten , sen till expert och sen till gamla onoff. Vi skulle kolla på kameraväskor till henne. Hon köpte en på expert . Jag kollade på objektiv ! 


Kanske slänger in ett skema på höstlovet som har börjat nu (!) i ett inlägg senare. 


Nu ska jag fortsätta kolla på idol.   


      En av dom första bilderna med systemen,den är kopierad från facebook och det är därför den är grynig...

 

Elementp » a » img

Av Nellie - 27 oktober 2011 20:51

Hej, har precis ätit tårta från igår.  Har ätit så mycket så att det känns som jag spyr snart...


Idag har skolan varit tråkig. Jag hatar torsdagar. Vi har bara timmlektioner och gymnastik. Och fysik,,ush. Efter skolan åkte jag och Moa hem och käkade tårta mm. Senare så åkte vi till stan och fixade ett kontokort (!) som kommer nästa vecka ! Awesome !  


Och vet ni !? Jag ska köpa ett objektiv nästa vecka !  Efter ett år så äntligen ! Det kanske till och med blir 2 stycken, och ja, det känns som jag äntligen är lite rik (för att va jag altså..). Eller så blir det reflexskärm, vattenpas och ett filter ! 


TAGGAR NI BILDER ?! 


                                                          Det blir inga idag heller iaf...

Av Nellie - 26 oktober 2011 21:15

Nu har gästerna gått hem. Vi åt min älskade grodtårta ( ja, det är en tradition att ha en tårta med marsipangrodor på..),öppnade paket och blev kallad ungom istället för barn.  Dagen har varit toppen ! Paket i mängder ! Fick nya lakarn, systemkamera rengöring, en sidenpyamas , tvål med lukt av jordgubbs millshake , pengar, kakor och en Sandwish toaster. Jag hade faktist önskat mig ALLT det hära. Awesome.  


I skolan har det varit okey, har haft flera goa kompisar som har sagt grattis och gett mig en kram. Bara 1 år till nästa gång nu. Woohooo ! 


Japp, nu ska jag kolla klart ett program jag ser på. Ses hörrni !


Natttiii !


                                                      Och ja, jag saknar min nikon !



 

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards