Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg under september 2011

Av Nellie - 30 september 2011 09:23

HaY. Idag har vi studiedag, men jag lyckades ändå vakna 8. Hah.


Idag ska jag nog baka något roligt , och kanske ta lite kort. YAYA !

Kanske en ny design också.. HOPPAS INTE FÖR MYCKET !


Hejjs !


En liten gammal bild på sniiigeel.

 

Av Nellie - 29 september 2011 20:50

HELLU BLOGGPLATSEN ! Jag har vart ett tag på Devote men nu har jag bytt tbx . 


Jag är en lite mupp som har fotografering och teater som största intressen, Jag gillar och fota natur men jag har börjat att fota lite kompisar och så, och så går jag på Esplanadteatern. TEATERFOLK ! 


Fråga mig vad ni vill så svarar jag på det i bloggen. Hoppas ni vill följa mig.


Och vad det gäller designen !! Det kommer upp en ny om någon vecka eller så. Ni får nöja  er med denna tråkiga ett tag !


HA' DE ! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards