Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Nellie - 12 november 2011 17:50

Är så trött att jag kan somna stående känns det som. Jag hatar att vara sjuk,hoppas jag är frisk på måndag! 

Ikväll ska jag nog bara kolla på något skitprogram och käka godis. Som vanligt altså. Och just nu så kollar jag Iphone skal av någon mysko anledning. Har inte ens en Iphone. Än   


Och jag har kommit på ett sätt att ta cambilder   ! WOOHOOO ! 


Nu ska jag återgå till mitt iphoneskaldregglande .

Av Nellie - 12 november 2011 14:31

Hej, jag har precis kommit hem från stan. Farsdagspresent är inköpt ! Jag hade planerat världens mest awesomest present ever och så tog dom inte kort där   Jag köpte också rengöring till mig själv ! Jag har grymmt mycket finnar (ser ut som en prickig korv ) så jag köpte Clinique's anti-blemish kit, som alla säger är så bra ! Jag fick en hel necisär med clinique-grejer på köpet också . Här är en bild på det jag köpte från google.

   


Och när jag vaknade i morse så var jag snuvig och förkyld,det känns som om jag kommer dö snart . typ..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards