Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nellie - 18 oktober 2011 19:46

Rubriken är random. 


Hay, ligger i soffan med datorn iknät. Har precis ätit mat.  Idag efter skolan så gick jag , Lizette och Anna hem till Lizette och typ prata om allt och ingenting, och så har hon en awesome vattensäng !  Igentligen har jag inte så mycket och skiva , så det kommer ett till inlägg idag om vilka bloggar jag läser. Okej ?   


Nu ska jag försöka leta upp en bild till detta inlägg. Ha'T !

           en bild tagen för någon dag sedan, gräset är inte så fint på hösten men...

Av Nellie - 17 oktober 2011 08:45

 


Haj, ligger i sängen med 2 katter som spinner och med datorn i knät. Jag börjar 12 idag  


Jag håller på att fixa med en blogg på blogg.se . Bloggplatsen har inga mallar eller sådant så jag kanske byter dit  .


Nu ska jag springa ner och käka lite morfars köttfärssås till frukost ! 

Av Nellie - 16 oktober 2011 21:25

              Bilden är lite random, ett inlägg utan bilder är..ummm, tråkigt ?


Hej, idag har jag vart med Stina. Vi skulle ta lite bilder till min design, det gjorde vi också men jag hade 687 finnar och ett hår som inte ville lyda så det blev ingen bra  


Jag är typ as objektiv-reflexskärm-motsolskydd-närbildsfilter-sugen ! 

Hoppas jag blir lite rikare när jag fyller år...  

Av Nellie - 15 oktober 2011 22:00

Japp , ikväll har jag ätit tacos med familjen. Yummy! 

Jag har också ätit så mycket godis och glass att jag tror jag spyr snart, fast ne . ¨

Idag ska jag lägga mig och sova tidigt , så natti !

 

Av Nellie - 15 oktober 2011 18:46

               

                                                        VS

    

                                                       

Av Nellie - 15 oktober 2011 10:57

Hej, ledsen från låg uppdatering. Altså, jag vill inte ha en blogg som man känner sig tvingad att logga in på varje dag. När jag har blogglust så bloggar jag, när jag inte har tid bloggar jag inte. 


I morgon ska jag och Stina va, då kanske det blir några kort , antagligen  

Jag har fixat designen lite, och headern kommer nog se ut så ett tag, enkel och tydlig. Kanske fixar snyggare text. Tipps på bra sida med snygg text på ?. Jag ska fixa någon profilbild till bloggen iallafall.   Jag ska fixa bloggen lite mer.


Tills jag har fått tillbaka fotoinsperationen ( som är borta nu.. ) Så får detta vara en "skriv"blogg. Senare så kommer jag nog BARA lägga upp bilder.. vi får se. Nu ska jag hoppa in i duchen och sen bär det iväg till stan med pappa. Ledsen för denna långa text.


Puss !   

   Digetalkamera ! Det är jobbigt att ta egobilder med en tung system ,

Av Nellie - 9 oktober 2011 22:45

1. Jag hatar att cykla i motvind och skitväder.

2. Jag älskar godis, lite för mycket.

3. Jag visar aldrig att jag blir sur, men jag önskar att jag kunde.

4. Jag har igentligen glasögon.

5. Min hud är torr.


1.Jag älskar teatern.

2.Jag har oftast glad.

3.Jag har 2 katter.

4.Jag läser egoinas blogg, och det borde ni också göra ; www.egoinas.se 

5.Jag älskar min kamera :D

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards