Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Nellie - 4 oktober 2011 21:05

Ajuste , glömmde säga en mycket viktig sak i förra inlägget !


Jag hade tatt kort på det jag åt till kvällsmat ! Och i min ostfralla så hade jag skärt ett snitt och satt dit en lapp med ett hjärta på ! JAG KAN SE ATT NI ÄR TACKSAMMA ! Men jag tog kort på den i fel format , men det är ju tanken som räknas. Eller nej, inte med presenter, men det här va ju ingen present xD

Av Nellie - 4 oktober 2011 20:37

Hellu !  Idag har vi haft bild ,matte och sånt trök . Efter skolan så spelade jag och Moa super mario smash brawl och sedan så gjorde vi so läxan .


Det kanske blir en videoblogg i morgon !  WUUHUU, men jag blir alltid så fail på videobloggar så jag kanske raderar den efteråt som jag brukar xD


Sov gott !

 


Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards