Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nellie - 26 oktober 2011 08:26

                            Detta inlägg är så viktigt så att jag inte vill förstöra det med en bild...


Idag är det den dagen jag har räknat ner på i 92 dagar, dagen som bara är en gång om året, en chans att få sina drömmar uppfylda... Dam dam dam daaaaaam... FÖÖÖDEEELSEEEDAAAAG !  ( rubriken kanske förstörde lite men ändå. ).


Idag väckte mamma mig runt 6 med munkar, ben&Jerry och paket ! Jag fick Pocky,och om ni undrar så är det awesome japanskt godis, och ett presentkort på 1300 på expert , en kameraväska som det får plats 5 objektiv i (!) och rouge. Heelt okej liksom ! Och i går fick jag tre 200 grams chokladkakor, naglack och naglacksstickers,600 kr och ett presentkort på bokia med 200 kr !  Och ikväll så kommer släckten på mammas sida ! 


Jag är på bra humör idag, även fast skolan kommer att tortera oss med flourlackning ( MED BANANSMAK D: ) och engelskaprov. Uuuh. 

Av Nellie - 25 oktober 2011 17:36

Om jag fattade hur min webcam funkade så skulle ni iallafall få roligare bilder , men icke..så här får ni min katt Izzi.

       


Idag ska jag ha kalas, och bli rik,hade jag tänkt. Fast ne . 


Idag i skolan hade vi prov i hemkunskap, hoppas det gick bra ! Det kändes så iallafall. Och så fick jag provreslultaten i spanskan ! Och eftersom vi skulle lära oss det nya betygsystemet så fick vi B,C osv. Fast A va inte med eftersom det va ett så enklet prov, iallafall fick jag C eller C+ , vet inte riktigt ;) Och så fick jag engelskaprov resultaten , där fick jag "uppnått målen" och "well done". Jag är nöjd ialla fall.  Och i morgon är det prov i grammatik i engelskan. Jag kan typ ingenting... 


Ett lång och tråkig inlägg, men shit the same..

Av Nellie - 25 oktober 2011 08:11

                                                                     Godmorgon !

                                                   En gammal bild på min katt Izzi ^^


Idag har vi hemskunskapsprov, jag tror att jag kan allt. Och vi har en ny lärare också . 


Idag efter skolan ska jag ha födelsedagskalas för pappas sida. För i morgon fyller jag år ! Så det blir nog inte så mycket bloggning.   


Nu ska jag fixa till mig, ses ! 

Av Nellie - 24 oktober 2011 20:21

                                   Tog en gammal bild från facebook,saknar min nikon.

 

Idag har jag inte gjort någonting, bara suttit hemma med ett glas saft och kollat tv. Jag har pluggat också.

Vi har 3 prov i veckan , vi har hemkunskapsprov i morgon.


Och just nu sitter jag och taggar 2½ men. Och har ni märkt att bloggplatsens bloggar har blivit bredare? 

Jag tycker att det är fulare än innan, vad tycker ni ? 

Av Nellie - 23 oktober 2011 21:23

Tjuuh, Igår hade jag filmkvälls-party-födelsedags-mojs, och det va awesome. Det va Jakaw,Moa,Moa och Stina. Stina kom lite senare. Vi åt glass ,spelade spel och såg på film. Jag fick paaakeeet ! Lägger ut bilder på det när min kamera kommer hem från Nikons servise.


                                     Här kommer en googlebild på pannkakor för att jag åt det nyss   

                               

Av Nellie - 22 oktober 2011 11:24

Sitter i soffan och spelar farmville tyvärr...heeh. 


Jag ska strax hoppa in i duchen ! Idag ska jag bara städa och fixa hemma och sådant och ikväll blir det filmkväll med några teatertjejer och Jakaw ! Har laddat upp med godis och glass i mängder ! 


Blir ett till inlägg senare !  

                     En bild på söta frandsen, japp , bildbrist vare ja. 


Av Nellie - 21 oktober 2011 19:59

Veckans Bästa och Värsta.


Värsta: 

1.lyckades tappa mobilen i golvet så att glaset sprack och tutchen slutade funka.

2.Lyckades tappa kameran i golvet så att blixten pajja. 

3.Lyckades tappa bort mina nya vantar efter 4 (!) dagar.

4.DET ÄR FUCKING FROST UTE !

5.Den dagen man är som hungrigast i skolan serveras det fisk.


Bästa:

1. Jag gick på teatern Kung Lear av 123schtunk! Brukar inte gilla att kolla på teater men jag har aldrig skrattat så här mycket !

2.Jag hade en sjukt gammal reservmobil .

3.Jag har köpt en ny jacka och en ny tröjja !

4.TEATERN ! Behöver jag säga mer ? 

5.Det är ganska svårt att komma på positiva saker denna vecka av någon anledning...


Jahapp, ännu ett bildlöst inlägg. *suck*

Av Nellie - 21 oktober 2011 19:50

Har inga bilder (omfg) så det blir ett bildlöst inlägg...



Hej, ligger just nu i soffan i min onepiece. Förlåt för att jag inte har bloggat dom är dagarna ! Jag hade en som skulle gästblogga med det funkade tydligen inte. 


Ikväll blir det Idol med mamma och choklad fondyn håller oss sällskap  

Idag efter skolan så åkte jag till stan med mamma och lämnade in min kamera på lagning. ( ja , blixten åkte av...) Och sen har jag bara vart hemma.  


Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards