Nellie Dahlberg ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Nellie - 2 oktober 2011 14:27

Hai. Sitter i sängen och käkar chips och dricker pepsi. Pappa är sjuk så det här är min lunch. Kan vänja mig vid det här. I dag har jag bara legat i sängen och degat framför filmer och facebook.


Jag har vart skittaggad att installera sims 3 idag på min dator, men som den Nellie jag är så har jag lyckats tappa bort skivan. Hah. Jag får väll se det från den ljusa sidan, Koden har jag inte tappat bort.  


Jag har tyvärr ingen bild som passar in i inlägget, men jag ser det också från den ljusa sidan, nu slipper ni fråga hur mina strumpor ser ut. Den ljusa sidan är bra att ha ibland.

   

Presentation

nannananananananananananananananananananananananaannanananananan

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänker göra ett videoinlägg, men vad vill ni att det ska handla om ?
 Att vara almänt random
 Om min dag.
 Fototips och fotoinställningar
 en såkallad "shopping haul"
 Berätta om mig själv.
 Berätta lite av allt på ett random sätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards